Haarlemse Barbier
Openingstijden
- Zondag: (closed)
- Maandag: (closed)
- Dinsdag: 9:30-17:30
- Woensdag: 9:30-17:30
- Donderdag: 9:30-17:30
- Vrijdag: 9:30-17:30
- Zaterdag: 9:30-17:30
Haarlemse Barbier: Beoordelingen
Fantastische ervaring: Top barbier en goede sweer
Negatieve ervaring: !!!!Voor wie Jeff zoekt: hij is te vinden bij Jeff Rooze Barbers in Heemskerk, onder de naam Jeffrey K!!! Ik kwam bij de Haarlemse Barbier altijd voor Jeff, niet voor de zaak zelf. Na de verhuizing naar de overkant — waarbij de echte barbiersfeer volledig verdween en het meer een gewone kapper werd — was het al helemaal niet meer hetzelfde. Jeff was de reden dat ik bleef komen. Dat de zaak niet eerlijk communiceert waar hij naartoe is gegaan als je daar netjes over opbelt, vind ik niet netjes naar trouwe klanten toe. Gelukkig heb ik hem gevonden. Voor iedereen die er, net als ik, puur voor Jeff kwam: je weet nu waar je moet zijn.
Fantastische ervaring: Altijd feest met Jef. Goed geknipt, goed geschoren en goed gesprek. Kortom: je bent stom als je niet bij hem komt ;)
Fantastische ervaring: The 5 stars is for Mel who did an amazing job with my 7 year old daughter. My daughter has thick long hair which had a few knots. Mel was very gentle and patiently worked on all the knots and gave her beautiful curls at the end all the while chatting with my daughter. I think we have finally found a good hairdresser for girls in haarlem at a very reasonal price for such good service. Definitely returning for the next haircut here.
Negatieve ervaring: Very rude treatment
Negatieve ervaring: Na jaren trouwe klant aan de overkant, ben ik over de nieuwe locatie verre van tevreden. Waar is de huiskamersfeer gebleven? Geknipt worden tussen glimmende haarfoams in een strak interieur is niet wat ik van een barbershop verwacht. Gelukkig is Jeff er om de boel een beetje op te beuren. Maar, man-o-man wat een aderlating qua uitstraling en sfeer. Voor mij wellicht in de toekomst een deal-breaker. Ongevraagde tip: snel weer terugverhuizen naar de overkant!
Negatieve ervaring: Ik liep naar binnen op een donderdagochtend. Niemand in de zaak. Ik vroeg hoeveel het zou kosten om zoontje van twee te knippen. Mijn vraag werd op een arrogante manier beantwoord met het antwoord dat ze geen kinderprijzen hanteren en het gewoon 50 euro zou kosten. Ik voelde me echt zwaar ongemakkelijk.
Negatieve ervaring: Erg teleurgesteld in de kwaliteit van de knipbeurt, ik begrijp niet hoe deze barbershop aan zoveel goede reviews komt. Mijn haar is aan beide kanten ongelijk geknipt en de achterkant is scheef geschoren. Ik ging er überhaupt naar binnen om een model in mijn haar te krijgen aangezien ik het al een jaar heb laten groeien, ben er vervolgens weggegaan met een kort geschoren kop... Jordy heeft mijn haar geknipt en het leek alsof hij nog weinig ervaring heeft. Het is onacceptabel dat ik hiervoor 49 euro heb betaald. Dit voelt als pure oplichting. Ik ben nog nooit zo teleurgesteld bij een kapper weggelopen...
Positieve ervaring: Mooi geschoren geknipt aardige jongen alleen echt te duur bij de turk was ik goedkoper uit eens en dus nooit meer
Fantastische ervaring: Jeff heeft mijn baard gedaan. Mega strak en echt top werk. Zeker een aanrader. Vakman!!
Fantastische ervaring: Top Barbier! Een echte aanrader! Altijd vriendelijk & echt vakmanschap! Echt een toptent!
Positieve ervaring: Ik heb mijn 2 zoontjes laten knippen door Jordy. Super blij met het eindresultaat. Ze hebben 2 hele andere kapsels gekregen, en Jordy deed alles in goed overleg. Beide jongens zijn met een hele nieuwe look weggegaan. Wij komen hier zeker terug!
Negatieve ervaring: Dag allemaal, Ik houd helemaal niet van naming and shaming, maar na de vreselijke reactie die ik zojuist kreeg vind ik dat ik in mijn recht sta om jullie te waarschuwen. Vandaag heb ik een schokkende ervaring gehad met de eigenaar die een bijzonder sexistische opmerking maakte tegen een van de kapsters. Toen ik daar kort daarna op een hele nette manier een signaal over gaf bij z'n familie in de salon aan de overkant (jammergenoeg was hij er zelf niet) kreeg ik al heel snel een telefoontje van hem dat ik me niet moest bemoeien met hoe hij met zijn personeel omgaat en dat ik voortaan geweigerd wordt als klant! De rest van de tekst die hij zei zal ik maar niet herhalen... Beste eigenaar, het zou je sieren als je wat met de feedback doet in plaats van je kop in het zand te steken, kijk eens om je heen wat er nu speelt in de maatschappij want dit kan echt niet meer wat je allemaal zegt. Ik wil hierbij alle klanten oproepen om er ook iets van te zeggen als dit nogmaals gebeurt en vooral niet stil te blijven! Gewoon wel lekker blijven komen natuurlijk voor de twee fijne kappers die daar werken!
Positieve ervaring: Average haircut, above average price
Fantastische ervaring: Jeff made me look real sharp, 100% top guy to visit. Can highly reccomend!
Negatieve ervaring: Haar was veel te kort geknipt. Duurde maanden voordat ik weer een fatsoenlijk kapsel had.
Fantastische ervaring: Goede expertise en afgestemd aan de behoeften van mijn zoon. Gezamenlijk de juiste keuze gemaakt om de perfecte kapsel naar smaak te creëren. Bedankt!
Fantastische ervaring: Jaaaa top, heerlijk ontspannen gezeten na een warm welkom. Dit zou toch elke heer af en toe eens moeten doen. Ik ben zelf barbier dus vergeet je zelf wel eens te genieten van dit moment. Sjoerd is een topper, vakbekwaam en enthousiast. De eigenaar ook nog even gesproken, leuke zaak en lekkere koffie. Dan heb je toch meteen een gunfactor he...
Negatieve ervaring: Prijs was normaal 30 euro nu ineens 42.50 omdat er iemand nieuw werkt voor zich zelf bij inloop voel me beetje opgelicht
Fantastische ervaring: Al een aantal keer geweest en het is altijd top. Super sfeer en aandacht voor het vak. Keep it up!
Negatieve ervaring: Als je voor gezelligheid gaat is deze plek voor jou. Helaas hangt er nergens een prijslijst... de prijs kwaliteit verhouding is ver te zoeken. Na ruim een uur in de stoel moest er €52 betaald worden. 's Avonds nogmaals de baard van mijn vriend bijgewerkt. Er stak nog van alles uit zn baard en snor. Wij gaan opzoek naar een ander!
Negatieve ervaring: The barber who did my beard looked like he never held a razor in his life. First, he took off much more than I asked. Next, he started shaving on my cold dry skin, without applying any sort of foam or pre-shave. leaving me with stubble, skin rashes, and 4 painful cuts on my face and neck. After promptly blaming my skin for the issue, he charged me €32.5 for 15 minutes of his time. The woman gave me a good haircut for €42.5, just what I wanted, which is why I could have given 2 stars instead of 1. The price is very high, but I needed a quick haircut as I was preparing for an unexpected funeral and this was as good as I could find with the time I had.
Fantastische ervaring: Fijne barbier, vriendelijk geholpen en mooi resultaat. Makkelijk online te boeken.
Fantastische ervaring: Mijn zoon en ik komen graag bij de Haarlemse Barbier. Jeff is een vakman!!
Positieve ervaring: Beetje overpriced personeel is wel heel aardig vooral Jill
Fantastische ervaring: Goeie sfeer, lekker drankje erbij en knippen maar. Nooit gehad dat ik hier verkeerd was geknipt! Top kappers
Fantastische ervaring: Top plek. Leuk personeel en goeie sfeer. Oh, ja, ben ook nog eens prima geknipt....
Fantastische ervaring: Jeff, je bent een topper! Na wat gepraat en advies begon de zorgvuldige en gezellige knipbeurt. Ongeveer een half uur later liep ik met een mooi kapsel weer naar buiten. 100% aan te raden.
Fantastische ervaring: Dikke 5 sterren voor deze barbier. Baard en haar laten doen, kan niet beter! Ook de sfeer en vriendelijkheid was super. Aandacht en respect voor de klant. Tot de volgende keer
Fantastische ervaring: Best in Haarlem
Fantastische ervaring: Top barbier, altijd gezellig, goed geknipt :)
Fantastische ervaring: Best in town
Fantastische ervaring: Super barbier! Luistert goed naar wat je wil, en denkt met je mee. Perfect resultaat. Schrijf normaal geen reviews maar maak hiervoor graag een uitzondering.
Fantastische ervaring: Zeer goede knipbeurt, Jeff luistert goed naar je wensen en als ik thuis kom is ook mijn vrouw blij met hoe ik geknipt ben!
Fantastische ervaring: Got a great haircut for a decent price. Jeff was very friendly and professional.
Fantastische ervaring: Toffe plek, gezellig kappers die fijn mee denken. Zeker een aanrader.
Negatieve ervaring: Uneven cut. Haphazard really. Shave was fluffy yet no details were paid attention to. It was no smooth baby's bum clean shave. No bang for your buck
Fantastische ervaring: Friendly staff, very good haircuts.
Fantastische ervaring: The best experience that you can have to a barber shop is when the barber listen to you, understand and cut your hair as you want. This is what Sjoerd did anytime I went there.
Fantastische ervaring: Altijd gezellig en professioneel. En soms met een beetje geluk veranderd de barbier in pianist!
Negatieve ervaring: No comment.
Fantastische ervaring: Geweldige service, kwaliteit fantastisch en goeie sfeer. Geen op of aanmerkingen! Wel een tip voor de klanten zelf. Zorg dat je ruimschoots tijd hebt. Maakt de ervaring dester beter
Fantastische ervaring: Zeer tevreden. Goede sfeer en muziek, vrolijke barbiers en het belangrijkste: perfect eindresultaat.
Negatieve ervaring: When I call to book they say have to be online because is the dutch way a bit racist thanks
Fantastische ervaring: Amazing atmosphere, great music Relaxed, professional barbershop The gentleman that attended to me, perfect. I will be a regular...
Fantastische ervaring: Goeie professionele kapper. Ga altijd met een tevreden kapsel weg. + er is bier en koffie
Fantastische ervaring: Great and friendly place. Complimentary drinks and quality service!
Negatieve ervaring: Niet professioneel. Had een afspraak staan en was iets te laat, daardoor ben ik mijn geld kwijt(38 euro!) en het was niet mogelijk om een passende oplossing te vinden.
Fantastische ervaring: Sjoerd, your main man at Haarlemse Barbier, goes above and beyond to provide an excellent haircut and fantastic service. Best barber in Haarlem and highly recommended!Excellent service by an very professional and amicable team. Best place in town!
Fantastische ervaring: Geweldig mooi interieur, fijne sfeer waarschijnlijk ga ik met deze toptent "inhouse" werken.
Fantastische ervaring: Sjoerd de barbier, liefhebber van z'n vak en trots op z'n werk.
Fantastische ervaring: Mn
Negatieve ervaring: Booked appointment. Sit on chair to ge haircut. Guy comes in saying he had an appointment earlier. Barber realises he forgot about it. Leave me waiting for a good 5 min and discuss when is appropriate time to come back. Decide that they will do after me. My haircut session stops almost immedliately. At that point I was half way through my haircut and the barber had not touch the top of my head. He proceeds cutting it for 2mins and then says we are done. Next guy comes to get haircut. I paid 35 through Tikkie. Amazing experience.
Fantastische ervaring: Top sfeer! Vakmanschap! Zieke fade!
Fantastische ervaring: Sjoert de goat
Fantastische ervaring: Toppers ! Lekkere sfeer met drankje en live entertainment !
Fantastische ervaring: Top zaak! Super geknipt door Victor, een heerlijk een biertje gedronken.
Fantastische ervaring: Ga zeker vaker naar deze Barbier ben super geholpen
Fantastische ervaring: Top Barbier, terzake kundige barbiers, gezellig, fijne muziek, drankje erbij afgestemd op het tijdstip van de dag, een belevenis voor de man. Hierdoor snap je waarom de vrouw zo graag naar de kapper gaat.
Fantastische ervaring: Entertaining to speak to the team at the Barber. Very informative and professional, went in specifically for the tattoo artist to ask a few questions and will definitely proceed with the tattoo.
Fantastische ervaring: Vandaag strak geknipt door Victor. Was mijn eerste keer bij deze barbier, vanaf nu vaste klant. Zeer goed bevallen!!
Fantastische ervaring: Erg goede ambiance en goed personeel
Fantastische ervaring: Gewoon een goede herenkapper.
Fantastische ervaring: Relaxe sfeer. En ook de mannen die je knippen zijn kundig en prettig in de omgang.
Fantastische ervaring: Zoals altijd weer een top ervaring! Goede service en kwaliteit!
Fantastische ervaring: Super zaak en super vriendelijk personeel onwijs gezellig Ze hebben er weer en vaste klant bij
Fantastische ervaring: Voor het eerst bij deze kapper geweest en vond het erg gezellig leuk praatje stukje muziek gelachen goede scheerbeurt gehad ik ben helemaal tevreden en kom zeker weten terug
Fantastische ervaring: Echt de topklasse! Top gasten, super vriendelijk en echt top kwaliteit werk!
Fantastische ervaring: Fijne mensen, relaxte omgeving
Positieve ervaring: Prettige sfeer, vakkundige mensen en gastvrij.
Positieve ervaring: Gewoon top. Klantvriendelijk, leveren kwalitatief werk af en de inrichting van de zaak maakt het helemaal af. Je hebt het gevoel zo een huiskamer binnen te stappen, en dat dan een paar decennia terug.
Fantastische ervaring: Amazing place and atmosphere, great and friendly staff, excellent haircut and beard trimming, I strongly recommend this Barber
Fantastische ervaring: Vandaag voor het eerst laten knippen bij de Haarlemse Barbier. Super relaxte gasten die hun vak verstaan. Tijdens het knippen maakte Sjoerd nog even tijd om te jammen op de piano. Al met al een super ervaring en dito knipresultaat.
Fantastische ervaring: Great atmospheric place with extremely friendly workers. best impressions, I will definitely return here and recommend visiting you.
Fantastische ervaring: Naast dat er vakmanschap getoond wordt is het er ook altijd gezellig.
Fantastische ervaring: A gem in the streets of Haarlem. Great atmosphere! Great cut! Mattias was very friendly, attentive and knowledgable. I would recommend to all gentleman and will definitely come back!
Fantastische ervaring: De shop zelf heeft een mooie authentieke barbershop look. Een heerlijke ervaring, ik heb bijna 2 uur in de stoel gezeten met pre shave en een warme handdoek erbij. Had een afspraak met Sjoerd, hij maakt er een waar kunstwerk van. De baard naar mijn mening ietsje te kort, maar dat groeit wel weer aan. Zeker een volgend bezoek waard
Fantastische ervaring: Eerste x naar de barbier! Wat een top ervaring Thnx Mattia,i will be back!!!
Fantastische ervaring: Very good, Me frend!!!
Fantastische ervaring: Good guy, good haircut.
Positieve ervaring: Don't know, something felt off. Might be a personal opinion. The decoration was awesome, though.
Fantastische ervaring: Haarlemse Barbier is een echte mannenkapper, gezellig sfeer, goede muziek en een strak kapsel.
Positieve ervaring: Great barber. Mainly men only regarding hair styles.employees speak English and Dutch. They'll offer you a drink alcohol or non alcohol, depending on your mood. Also very honest people when they think a hair style won't fit or suit you.
Fantastische ervaring: My first visit there and I was more than satisfied. All staffs there were really nice and helpful. This time i was cut by Mattia and this guy was so cool. Great conversation and attitude. I can only reccomend as i give 5*
Fantastische ervaring: Un sitio precioso con una gente y buenos profesionales para dejar tu barba y pelo en buen estado. Dankjewel to Mai. She is lovely!! ❤️ Tot zo Jongens!!
Fantastische ervaring: The guys do a great job every time. The place is cozy and has character. Not expensive either.
Fantastische ervaring: Leuke kapsalon kom er nu een paar maanden en ben erg te vreden
Fantastische ervaring: Perfect geknipt door Rosita! Goeie service, goed personeel en een leuke sfeer. Prima prijs en locatie voor een Barber in Haarlem.
Fantastische ervaring: To get the best treatment with the best service this is the place to be!! Thumbs up for you guys, thanks for the haircut
Fantastische ervaring: Relaxte sfeer, mooie zaak en uiteraard goed geknipt!
Fantastische ervaring: Geknipt door de kersverse Italiaanse barbier Mattia. Goede koffie, gezellig praatje en uiteraard prima resultaat!
Fantastische ervaring: Goede service en prijs kwaliteit verhouding
Fantastische ervaring: Super
Fantastische ervaring: Een gezellig en verzorgde zaak met een gezellige groep personeel, altijd tijd voor een praatje met een lekker drankje erbij.
Fantastische ervaring: Ik vond het echt een fantastische ervaring
Fantastische ervaring: Echt een aanrader
Fantastische ervaring: Beste barbershop van Haarlem. Top advies en perfect geknipt. Zelfs een schoudermassage na het knippen! Afspraak online inplannen en direct betalen via iDeal. Beter kan niet!
Positieve ervaring: Really nice and good place. I think hair and beard for 72 euro is too expensive
Fantastische ervaring: Fantastisch!! Leuke en kundige gasten. Je loopt weer knap de deur uit
Fantastische ervaring: Great place to get a nice clean cut. Everyone is friendly and the prices are reasonable
Laat je mening achter over Haarlemse Barbier:
Haarlemse Barbier verschijnt in de volgende lijsten:
Andere kapperszaken die je misschien interessant vindt
Hair SıxtyOne Dames.Heren & Kinderen
Top Tier Barbershop
Voeg uw bedrijf gratis toe aan onze gids
Als u een barbershop heeft en in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan uw bedrijfsgegevens en u kunt helemaal gratis verschijnen.