JOHN'S BARBER SHOP
Välkommen till John's Barber Shop i Linköping, din destination för herrfrisyrer i världsklass. Här kombinerar vi passion och expertis för att erbjuda dig en unik och skräddarsydd upplevelse, där precisionsklippning och stilren rakning är vår specialitet.
På John's Barber Shop arbetar vi för att nå perfektion i varje klippning och varje behandling. Vi erbjuder tjänster som hårklippning, rakning och skäggtrimning, allt designat för att lyfta fram din bästa stil. Du kan lita på att du och ditt hår kommer få den bästa behandlingen och noggrannhet för att säkerställa din tillfredsställelse.
Vi finns på Järnvägsgatan 2B i en trevlig miljö, perfekt för att koppla av och njuta av en välbehövlig vistelse. Ta ett steg in i vår barberarsalong och låt oss ta hand om er.
Vårt team ser fram emot att ge dig den service du förtjänar. Tveka inte att boka din tid på 013 - 17 27 20. Vi lovar att du inte kommer att ångra dig!
Öppettider
- sunday: (closed)
- monday: 10h-18h
- tuesday: 10h-18h
- wednesday: 10h-18h
- thursday: 10h-18h
- friday: 10h-18h
- saturday: 10h-16h
JOHN'S BARBER SHOP: Omdömen
Fantastisk upplevelse: Har varit här två gånger och är mycket nöjd med såväl klippningen av håret samt trimningen av skägget, och så är det väldigt trivsamt.
Stort tack för dina fina ord och för att du har valt att komma tillbaka till oss , det betyder verkligen mycket!
Vi är glada att höra att du är nöjd med både klippningen och skäggtrimningen, och att du trivs hos oss.
Varmt välkommen igen ✌️vi ser fram emot att ta hand om dig nästa gång(:
Fantastisk upplevelse: Är så sjukt nöjd med klippningen. Jag har hittat min frisör och kommer att klippa mig hos er hädanefter. Tack så mycket Kan rekommendera John's Barber shop bra priser m.m
Stort tack för dina fantastiska ord. Det gläder oss verkligen att höra att du är så nöjd med din klippning. Ditt förtroende betyder mycket för oss och vi ser fram emot att få välkomna dig tillbaka många gånger framöver. ✨
Fantastisk upplevelse: Riktigt bra service
Tack så mycket för dina fina ord!
Vi är jätteglada att du är nöjd med servicen.Varmt välkommen tillbaka ,vi ser fram emot att ta hand om dig igen! ✨
Fantastisk upplevelse: Ein ausgezeichneter Friseur, der mit den Trends Schritt hält.
Thank you so much for the wonderful feedback!
We’re delighted to hear that you’re happy with our service and that you appreciate how we keep up with the latest trends. We look forward to welcoming you back soon! ✂️✨
Fantastisk upplevelse: Great barber shop. John speaks good english and understood exactly what I wanted. Good place for non swedish speakers
Thank you so much! I’m really glad you felt understood and comfortable. You’re always welcome back
Fantastisk upplevelse: Har varit här flera gånger och blir imponerad varje gång. Han lyssnar verkligen på vad man vill ha och ser till att resultatet blir exakt som man tänkt sig. Otroligt trevlig, professionell och genuint mån om att kunderna ska känna sig nöjda och bekväma. Stämningen i salongen är alltid positiv och man känner sig välkommen från första stund. Rekommenderas starkt till alla som vill ha en barberare som verkligen bryr sig och levererar kvalitet varje gång!
Stort tack för dina fina ord och för att du tar dig tid att skriva en så uppskattande recension! Det betyder otroligt mycket.
Jag är verkligen glad att höra att du känner dig lyssnad på och att resultatet blir som du tänkt dig. Att du trivs med både bemötandet och stämningen i salongen gör mig extra stolt , det är precis så jag vill att varje besök ska kännas.
Tack igen för ditt förtroende och dina rekommendationer. Ser fram emot att välkomna dig tillbaka snart! ✂️
Fantastisk upplevelse: Duktig och skönt bemötande! Grymt ställe
Tack så mycket för ditt omdöme!
Härligt att höra att du uppskattar både vårt bemötande och arbetet vi gör
Varmt välkommen tillbaka
Fantastisk upplevelse: Alltid bra service, bra resultat och trevligt bemötande. Billigt också Högsta betyg ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Stort tack för dina värmande ord!
Det betyder mycket för oss att du är nöjd med båda service, resultat och bemötande , och att du tycker priset är bra
Vi uppskattar verkligen ditt förtroende och ser fram emot att hjälpa dig igen
Fantastisk upplevelse: Fem pinnar, superduktig frisör
Tackar, det betyder jättemycket! Så kul att du är nöjd
Fantastisk upplevelse: Klippt mig där ett år nu. Snabba, prisvärda och lättsamma
Va kul att höra! Tack för ditt förtroende , vi uppskattar verkligen att du valt oss under det här året vi ses snart igen ✌️
Negativ upplevelse: Kan tyvärr inte rekommendera. Väldigt stressad och hårdhänt klippning...sprayade vatten så jag fick vatten i hela ansiktet när han skulle fukta håret. Ingen känsla för bemötande..
Tack för att du delar med dig av din upplevelse , vi är verkligen ledsna att höra att du inte blev nöjd med ditt besök hos oss. Just den dagen blev tyvärr väldigt rörig på grund av ett schemafel, vilket vi verkligen ber om ursäkt för. Det är inte så vi vill att någon ska känna sig hos oss.
Vi vill gärna få chansen att rätta till det här och visa hur ett besök hos oss egentligen ska kännas. Du är därför varmt välkommen tillbaka för en ny klippning, självklart utan kostnad.
Hör gärna av dig så bokar vi in en tid som passar dig!
Vänliga hälsningar
John’s Barber shop
Fantastisk upplevelse: John var väldigt trevlig, gav mig bra tips när det gäller håret och klippte bra efter mitt huvuds form! Rekommenderar starkt att komma hit, tusen tack John!
Stort tack för din fina recension! Det gläder oss att du är nöjd med både klippningen och de tips du fick av John. Han lägger verkligen ner mycket tid på att anpassa varje klippning efter kunden – så det är kul att det märks! Vi ser fram emot att få välkomna dig igen snart! ♂️
Fantastisk upplevelse: Bra ställe. Sjyssta grabbar som jobbar där
Tack för ditt omdöme! Kul att du gillar stämningen hos oss – vi ses nästa gång!
Fantastisk upplevelse: Bad om taper fade och den blev perfekt. John var jätte trevlig och snäll, han har mycket kunskap och kan sin grej. Kommer definitivt komma igen!
Tack för ditt omdöme! Det gläder oss att du är nöjd med din taper fade och att John gjorde ett bra jobb. Vi uppskattar ditt förtroende och ser fram emot ditt nästa besök!
Fantastisk upplevelse: Riktigt bra klippning på Johns barbershop och väldigt duktig och trevlig personal. Rekommenderar starkt, 10/10.
Stort tack för ditt fina omdöme! Vi uppskattar det verkligen och ser fram emot att ha dig hos oss igen.
Fantastisk upplevelse: Väldigt duktiga och alltid trevliga. Bra priser!
Tack för dina vänliga ord! Det gläder oss att du är nöjd med både service och priser. Hoppas vi ses snart igen!
Negativ upplevelse: Tyvärr ingen bra upplevelse. Blev tydligen fel med bokningen och försening vilket är sånt som kan hända MEN frisören klippte som om det vore ett race på liv och död som en annan har kommenterat. Överlag hårdhänt och stressad klippning. Verkar ha sluntit med maskinen i nacken på ett ställe som märktes först när jag kommit hem av sambon. Ger ändå två stjärnor för trevligt bemötande, billigt och okej klippning i övrigt.
Tack för din recension och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Vi beklagar att besöket inte levde upp till dina förväntningar. Vårt mål är alltid att ge en noggrann och behaglig klippning, och det är tråkigt att du upplevde det som stressigt denna gång.
Vi förstår att en försening aldrig ska påverka kvaliteten på arbetet, och vi tar till oss din feedback för att förbättra oss. Om du vill är du varmt välkommen tillbaka så att vi kan se över klippningen och se till att du blir helt nöjd.
Jag kan som ägare erbjuda dig på en gratis klippning
Vi uppskattar din ärlighet och hoppas få chansen att ge dig en bättre upplevelse i framtiden.
Fantastisk upplevelse: Mitt första besök och jag är supernöjd. Väldigt avslappnad stämning och man blir välkomnad så snart man kliver in i salongen. John är trevlig och proffsig frisör, klippte mig precis som jag förklarade. Grymt bra service och resultat helt enkelt. Stort tack och på återseende!
Tack så mycket för din härliga recension Adam ! Va roligt att du är nöjd med båda bemötandet och klippningen. Vi ser fram emot att få ta hand om dig igen vid nästa besök
Fantastisk upplevelse: Bäst i Linköping! Kom dit med en katastrof frisyr och John gjorde magi. Lyssnade noggrant på vad jag ville ha och kollade av med mig emellanåt så allt blev rätt. Gå ingen annanstans, gå till John!
Tack så mycket för den underbara feedbacken! Vi är verkligen glada att höra att du är nöjd med resultatet och att John kunde hjälpa dig att få den frisyr du önskade. Att du känner dig väl omhändertagen och nöjd med ditt besök betyder mycket för oss. Vi ser fram emot att få välkomna dig tillbaka när det är dags för nästa klippning!
Fantastisk upplevelse: Trevliga med grymt bra service och resultat på både hår o skägg. Jag rekommenderar starkt ett besök! Enkelt att parkera vid långfärdsbussarna, gå över gatan sen är du framme.
Tack så mycket för din fina recension! Det gläder oss att du är nöjd med både service och resultat på hår och skägg. Vi ser fram emot att välkomna dig igen snart!
Fantastisk upplevelse: Var i behov för en snabb fade och skäggtrim, och vad ska jag säga 10/10, bemötande, fade och skäggtrim var helt fantastiska och om ni är osäkra vad ni vill ha låt John freestylea jag lovar er ni kommer inte ångra det.
"Tack för de grymma orden! Det var riktigt kul att få köra lite freestyle, och jag är glad att du blev nöjd med både faden och skäggtrimmen.
Hör av dig när det är dags igen!"
Mvh
John
Fantastisk upplevelse: Proffsig och noggrann, John´s barber shop besöker jag gärna igen!
"Tack så mycket för din fina recension Pontus! Det är verkligen roligt att höra att du är nöjd med klippningen. Vi ser fram emot att ha dig som långvarig kund och att få ge dig fler grymma klippningar framöver!"
Fantastisk upplevelse: Var på besök i Linköping och passerade utanför John’s Barber Shop och såg att de hade drop in. Det var det bästa beslut jag tagit på väldigt länge!! Rekommenderar starkt att besöka dem, proffsigt bemötande och väldigt skickliga frisörer som vet vad de gör. Jag blev som ni förstår väldigt nöjd över resultatet och överväger att åka från Borås för att klippa mig nästa gång också.
"Hej Erik ! Tack så mycket för din fantastiska recension! Det betyder verkligen mycket för oss att höra att du är så nöjd med både bemötandet och klippningen. Vi skulle vara hedrade att få klippa dig igen, även om det innebär en resa från Borås. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka nästa gång du är i Linköping!"
Fantastisk upplevelse: Grym. Snabb, noggrann, jättebra. Blir långvarig kund.
"Tack så mycket för din fina recension! Det är verkligen roligt att höra att du är nöjd med klippningen. Vi ser fram emot att ha dig som långvarig kund och att få ge dig fler grymma klippningar framöver!"
Positiv upplevelse: Lite dyrt, annars bra
"Tack för din feedback! Vi är glada att du är nöjd med klippningen. Vi strävar alltid efter att erbjuda bästa möjliga service och kvalitet. Och jag tror att jag har den normal och bästa pris med denna kvalitet och jobb
-Hår och skägg med 350kr jag tror är värd och betala den hos oss min vän eller hur
Jag försöker och ha pris som passar till alla som
Hoppas vi får se dig igen snart!"
Fantastisk upplevelse: Letat ett tag efter rätt frisersalong i Linköping och har äntligen kommit rätt. Fått ett bra bemötande, bra skicklig klippning och bra pris. Kommer definitivt tillbaka!
Tack så mycket för din fantastiska recension Joel ! Det gläder oss att höra att du är nöjd med ditt besök hos oss. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder den bästa upplevelsen, och det är underbart att veta att vi lyckats. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka snart!
Vänliga hälsningar,
John
John’s barbershop
Fantastisk upplevelse: Super trevliga och service minded precis som det ska vara Rekommenderas varmt
Tack för din fantastiska feedback! Vi är glada att du uppskattar vår service. Din rekommendation värmer och vi ser fram emot att få välkomna dig tillbaka snart.
Med vänliga hälsningar,
John
John’s barbershop
Fantastisk upplevelse: John's barbershop är great! Jag har bra klippning och gillar hur min skägg ser ut även efter flera dagar. 10/10, ska komma igen
Det låter ju toppen! Skönt att höra att du är nöjd med klippningen och skägget. Att hitta en bra barbershop är verkligen guld värt. Ser fram emot att höra om dina framtida besök i min barbershop ♂️
Fantastisk upplevelse: Riktigt grym barber och skön person! Rekommenderar 5/5
Tack så jättemycket för din feedback Daniel , vi blir jätte glada när vi ser dig så har nöjd och läsa din härligt beskrivning av mig och salongen , vi ser emot att träffa dig igen snartmvh John
Fantastisk upplevelse: Har kört klippning och skäggtrimmning här två gånger nu (olika frisörer) och varit nöjd med resultatet båda gångerna. Snabbt, bra pris, snyggt resultat och trevligt bemötande
Det låter ju fantastiskt att höra att du har varit nöjd med både klippning och skäggtrimning hos oss vid båda tillfällena! Vi är glada att du uppskattar den snabba servicen, det bra priset, det snygga resultatet och det trevliga bemötandet. Tack så mycket för din feedback och förtroende, det betyder mycket för oss! Ser fram emot att få betjäna dig igen i framtiden.
Fantastisk upplevelse: Riktigt nice, har letat efter ett ställe som kan hantera lite längre hår samtidigt som att det inte ska vara för dyrt. Hitta perfekta stället här!
Tack så mycket för dina vänliga ord! Vi är så glada att du tyckte att vi var det perfekta stället för att hantera lite längre hår till ett bra pris. Det betyder mycket för oss att höra att du är nöjd med din upplevelse hos oss!" ✂️vi ser fram emot att välkomna dig igen i salongen
Fantastisk upplevelse: Bästa frisör trevligt bemötande bra priser jag rekommenderar er alla kan klippa sig där Bästa i stan fråga mig jag vet. Tack mvh Ahmed.
Tack så jättemycket för din feedback Ahmed , vi blir jätte glada när vi ser dig så har nöjd och läsa din härligt beskrivning av mig och salongen , vi ser emot att träffa dig igen snart❤️
Fantastisk upplevelse: Really friendly barber! He let me try a new beard style, which he executed as a true professional! Also a good price.
That's wonderful to hear! Thank you for taking the time to leave a review. I'm so glad you had a great experience at the barbershop. It's awesome that the barber ( John )was friendly and skilled, and that you got to try a new beard style. Plus, a good price is always a bonus!
Fantastisk upplevelse: Riktigt professionellt och trevligt bemötande samt grym klippning. Rekommenderas starkt!
Det låter fantastiskt! Tack för att du delade din recension. Jag är helt överens med dig - en professionell och trevlig behandling är verkligen viktigt när man går till frisören. Och att få en grym klippning gör ju upplevelsen ännu bättre! Tack för rekommendationen, det uppskattas verkligen.
Fantastisk upplevelse: Bästa barbershop rekommenderar! "Mycket trevlig och proffsig frisör. Tack John!"
Tack så mycket för ditt fina omdöme! Det gör mig verkligen glad att höra att du uppskattar mitt arbete. Jag är alltid här för att ge dig en fantastisk frisyr när du behöver det! ♂️
Fantastisk upplevelse: Bästa frisören i Linköping har testat flera stycken men den här vet va dem gör! Rekommenderar starkt den här salongen. Efter jag testa första gången är jag fast kommer aldrig byta!
Tack så mycket för din vänliga recension! Det betyder mycket för oss att höra att du alltid är nöjd när du besöker oss. Vi uppskattar verkligen att du rekommenderar oss starkt. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka snart!
Fantastisk upplevelse: Alltid lika nöjd när man kommer hit! Rekommenderar starkt
Tack så mycket för din vänliga recension! Det betyder mycket för oss att höra att du alltid är nöjd när du besöker oss. Vi uppskattar verkligen att du rekommenderar oss starkt. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka snart!
Fantastisk upplevelse: Var inne på John’s Barber shop idag och klipptes utav John. Supertrevligt bemötande, fräsch lokal och perfekt klippning! Kan varmt rekommenderas ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Tack så mycket för din fantastiska recension! Det gläder mig att höra att du hade en supertrevlig upplevelse hos oss. Vi är stolta över vår fräscha lokal och det är alltid vårt mål att ge våra kunder en perfekt klippning. Tack för att du rekommenderar oss varmt! Vi ser fram emot att träffa dig igen snart⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Fantastisk upplevelse: I have visited this place 3 times over the past few months and it is always a joy to cut my hair here. John is friendly and professional, and speaks english as well. Will definitely recommend a haircut here!
Thank you so much for your kind words, kevin! I'm really glad to hear that you've had enjoyable experiences at John's Barber shop. It's always a pleasure to cut your hair and I'm happy that you find me to be both friendly and professional. It's also great that I can communicate in English. I appreciate your recommendation, it means a lot! Looking forward to cutting your hair again next time.❤️
Fantastisk upplevelse: Trevligt bemötande, gick snabbt men gjordes ändå ordentligt, allt till ett bra pris. Hit kommer jag fler gånger Uppdatering: Fortfarande supernöjd med mina besök!
Tack så jättemycket för din feedback kära kund ❤️
Fantastisk upplevelse: Bästa barber i Linköping utan att överdriva, jättenöjd med både klippningen och skäggtrimningen!
Tack så mycket för din fantastiska recension av vår barber shop! Vi är så glada över att du hade en positiv upplevelse hos oss och att du valde att dela den med andra.❤️
Fantastisk upplevelse: Cozy salon, very welcoming owner. Prices are fair, the cut is great, and it's quick. PS: If you don't have "Swish", bring cash as cards aren't accepted.
Thank you so much for your great review of our barber shop! We are so happy that you had a positive experience with us and that you chose to share it with others.❤️
Fantastisk upplevelse: Grymt nöjd!! Hit går jag hädanefter
Tack så mycket för din fantastiska recension av vår barber shop! Vi är så glada över att du hade en positiv upplevelse hos oss och att du valde att dela den med andra.❤️
Fantastisk upplevelse: Thanks!
Thank you so much for your great review of our barber shop! We are so happy that you had a positive experience with us and that you chose to share it with others.❤️
Fantastisk upplevelse: John's an amazing barber, friendly, proficient and passionate!! His years of experience as a barber are very evident!! Highly recommended!!
Thank you so much for your kind words! I'm thrilled that you had a great experience with me. Your recommendation means a lot to me!" ✂️❤️
Positiv upplevelse: En bra barbershop och otroligt prisvärd. Härlig, yngre, personal som arbetar där. Jag är nu en återkommande kund.
Tack så mycket för din fantastiska recension av vår barber shop! Vi är så glada över att du hade en positiv upplevelse hos oss och att du valde att dela den med andra.❤️
Fantastisk upplevelse: Very good work
Thank’s ❤️
Fantastisk upplevelse: Best Barber in town
Thank’s for your feedback my friend ❤️
Fantastisk upplevelse: Perfect
Thank’s ❤️
Positiv upplevelse: The hair and beard style was good as per instruction after the finish. The trimmer use was very bad, I got a cut in the neck during it's use. You feel a burning sensation on skin after the razor blade moves.
"Thank you for taking the time to write a review of our barber shop. We appreciate your feedback and are glad to hear that you enjoyed your haircut. We apologize for the issue with the machine Because the weather was very hot today and your neck was a little sweaty. and will do our best to ensure that it doesn't happen again.Thank you for your business, and we hope to see you again soon!"❤️
Fantastisk upplevelse: Jag var där idag jag kan lugnt säga att detta är en av Linköpings bästa platser, John var fett skön snackade mke och klippte fett bra jag rekommenderar alla att besöka denna plats om du vill ha en riktig härlig fade
"Tack så mycket för din fina recension! Det betyder verkligen mycket för oss att du uppskattar vårt arbete och vår service. Vi är glada att du blev nöjd med din klippning och hoppas att du kommer tillbaka snart. Tack igen!"❤️
Fantastisk upplevelse: Blir trevligt bemött vid ankomst, ett härligt samtal rakt igenom med John under klippningen, och strålande resultat! Han fick fria händer och levererade ett mästerverk. Efter att ha gått till samma frisör i 25år blir det nu Johns framöver!
Tack så mycket för din fantastiska recension av vår barber shop! Vi är så glada över att du hade en positiv upplevelse hos oss och att du valde att dela den med andra.❤️
Fantastisk upplevelse: Hur bra service som helst och personalen är väldigt professionell! Aldrig gått hit innan men har tänker fortsätta gå hit pågrund av hur bra allting var!! 10/10, världsklass!!!
Tack så mycket för din fantastiska recension av vår barber shop! Vi är så glada över att du hade en positiv upplevelse hos oss och att du valde att dela den med andra.❤️
Fantastisk upplevelse: riktigt proffsiga! rekommenderar
Tack så jättemycket för din feedback kära kund ❤️
Fantastisk upplevelse: Riktigt bra barber shop! Jätte nöjd!
Tack så jättemycket för din feedback kära kund, skönt att höra att du var så nöjd på din besök hos oss ❤️
Fantastisk upplevelse: Rikigt bra barber! Trevlig, rikigt duktigt. 10/10.
Tack så mycket för din fantastiska recension av vår barber shop! Vi är så glada över att du hade en positiv upplevelse hos oss och att du valde att dela den med andra.❤️
Positiv upplevelse:
❤️
Fantastisk upplevelse: Friendly, effective, affordable. 1st class service. Thanks John!
Once again, thank you for your positive review , Your kind words and for choosing our salon for your hair care needs. We look forward to welcoming you back soon!❤️
Fantastisk upplevelse: Utmärkt hantverk och väldigt prisvärt
Tack så mycket för din fantastiska recension av vår barber shop! Vi är så glada över att du hade en positiv upplevelse hos oss och att du valde att dela den med andra.❤️
Fantastisk upplevelse: Blev riktigt nöjd. Klippte håret och fixade skägget, och priset blev endast 350:-.
Skönt att höra att du va så nöjd och Tack igen för att du valde vår barber shop och för att du tog dig tid att skriva en recension. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka och ge dig en fortsatt högklassig upplevelse vid ditt nästa besök.❤️
Positiv upplevelse: Bra service...bra resultat...prisvärt...
Tack så jättemycket för din feedback och Tack igen för att du valde vår barber shop och för att du tog dig tid att skriva en recension. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka och ge dig en fortsatt högklassig upplevelse vid ditt nästa besök.❤️
Fantastisk upplevelse: Vänlig och duktig
Tack så jättemycket för din feedback kära kund ❤️
Fantastisk upplevelse: Han fixadetill min frisyrutan mycket om och aber ...och helt rätt dessutom... jag är väldigt nöjd och kommer gärna igen
Tack så jättemycket för din feedback kära kund och Tack igen för att du valde vår barber shop och för att du tog dig tid att skriva en recension. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka och ge dig en fortsatt högklassig upplevelse vid ditt nästa besök.❤️
Fantastisk upplevelse: Sköna grabbar och dunderfade
Tack så jättemycket för din feedback kära kund ❤️
Fantastisk upplevelse: Riktigt bra frisör. Har mycket erfarenhet och kunskap. Absolut den bästa i Linköping. Har provat olika men dem är bäst. Stark rekommendation
Tack så jättemycket för din feedback kära kund, skönt och läsa sånna kommentar av dig ❤️
Fantastisk upplevelse: Bästa barber jag vart på, trevlig personal
Tack så jättemycket för din feedback kära kund ❤️
Fantastisk upplevelse: bästa
Tackar ❤️
Fantastisk upplevelse: Du är den bästa frisören i hela Linköping för att du tar emot dina kunder med glädje och kärlek och du vill att de ska bli nöjda och jag råder alla att komma till dig ❤️❤️
Tack så jättemycket för din feedback, skönt och höra att du tycker så om oss ❤️
Fantastisk upplevelse: Är så otroligt nöjd med mitt besök,fick håret klippt av världens bästa John, helt otroligt duktig på hår och att verkligen få fram det man önskar och så genuin och härlig! Rekommenderar verkligen alla att komma hit :)
Tack så jättemycket för din feedback kära kund, skönt och läsa sånna kommentar av dig ❤️
Fantastisk upplevelse: Bra service och trevlig stämning
Tack så jättemycket för din feedback ❤️
Fantastisk upplevelse: Väldigt trevlig stämning !!
Tack så jättemycket för din feedback ❤️
Fantastisk upplevelse: Bästa som finns
❤️
Fantastisk upplevelse: Bäst i Sverige
❤️
Negativ upplevelse: 1. Sa till mig varsågod att sitta, sedan klaga han på varför jag satte mig. 2. Drog kammen hårt i håret, trots att han visste att håret var tort och behövde fuktas först. 3. Skägget blev ojämnt, både längs strecket men även relativt till varandra. 4. Sänkte skägget ca 1cm lägre än vad jag sa till honom. Basically han gav mig standard orten med silver-halsband stil. Gick hem och rakade bort resten efteråt. 5. Klippte mig som om det var ett race där våra liv stod på spel, ganska komiskt bara för att en äldre svensk man behövde vänta några minuter längre. Vi är båda betalande kunder fattar du? 6. Behandlade inte mig som en betalande kund, utan som en tiggare han gör välgörenhet för. Håret klippte han okej, priset är okej. Dock gjorde han skägget väldigt dåligt och beteendet weird. rekommenderar inte.
Vill som ägare för salongen börja med att be om ursäkt för att du inte hade en bra upplevelse hos oss. Jag har pratat med frisören som klippte dig och missförståndet uppstod i att han trodde först att du var kunden som hade bokat tiden. Istället för att ursäkta sig för misstaget klämde han in dig mellan bokningarna.
Vi är en salong som jobbar efter ordning och reda för att skapa förutsättningar att alltid kunna möta våra kunders förväntningar i detta fall är det klart att vi gjort fel. Vi kan se i schemat att du inte fått den tiden du ska ha. För detta vill jag kompensera dig och du har en innestående gratis klippning från mig personligen. Detta är inte tjänsten vi levererar och vi ber åter igen om ursäkt. Vi vill gärna kompensera dig återkoppla till oss när du kan så kommer vi överens om det du har rätt till.
Med vänliga hälsningar
Ägaren: John
Fantastisk upplevelse: Jätte trevliga personal och bra bemötande, super duktiga
Tack så jättemycket för din feedback kära kund ❤️
Fantastisk upplevelse: Supertrevlig personal med god kunskap, bra priser och mysig lokal! Rekommender starkt!
Tack för din feedback kära kund ❤️skönt och läsa sånna ord av dig ❤️
Fantastisk upplevelse: Väl bemötande och frisören lyssnde noga. Kommer definitivt tillbaka
Tack så jättemycket för din feedback kära kund ❤️
Positiv upplevelse: Mysig barberare i Vasastan. Jag fick ett väldigt trevligt bemötande i telefonen när jag bokade klippning. Snabb och noggrann i utförandet till ett rimligt pris. Kommer garanterat komma tillbaka för ett återbesök när frisyren behöver ett lyfta igen. Det som drar ner var att lokalen var bullrig med den väldigt trafikerade vägen utanför, men den är svår att göra något åt.
Tack så jättemycket för din feedback kära kund, skönt och läsa sånna kommentar av dig ❤️
Och vi vet att ljudet av bilarna som kör utanför når salongens insida, men vi kan inte göra något åt detta det är vinter och alla här dubbdäck som låter lite mycket , det därför vi försöker höja volymen på musiken lite så att vi inte hör ljudet av bilarna det är enda som vi kan göra åt, men vi kan inte höja volymen på musiken mer för att inte störa kunden ❤️
Fantastisk upplevelse: Riktigt bra klippning och skägget vart perfekt. Trevlig stämning och skönt häng, rekomenderar starkt
Tack så jättemycket för din feedback kära kund ❤️skönt och läsa sånna ord av dig
Fantastisk upplevelse: I highly recommend John's salon. You get a nice haircut and an enjoyable chat!
Thank you my friend for your comment and your kind words about us❤️
Fantastisk upplevelse: Mycket trevlig frisör, fräsch salong och bra klippning. Bra pris också! John är väldigt öppen, känns som att man verkligen lärde känna honom efter en klippning
Tack så jättemycket för din feedback kära kund , man kan få motivation av det och skönt och höra att du tyckte så om mig och salongen , vi ser emot att träffa dig snart igen
Fantastisk upplevelse: Han som rakade mig på Jhons Barbershop idag gjorde ett jättebra jobb, han får 10 av 10 stjärnor idag
Tack så jättemycket för din feedback kära kund ❤️
Fantastisk upplevelse: För bra klippning. Bra personal, bra musik
Tack så jättemycket för din feedback kära kund ❤️
Fantastisk upplevelse: Sjukt bra och prisvärd frisör.
Tack så jättemycket för din feedback kära kund ❤️
Fantastisk upplevelse: Great place. Costs half as much as many other places and you get twice the service. Thanks for the haircut John, I will be back
Thank you for your kind words my friend, I am very happy to read this❤️
Fantastisk upplevelse: Trevlig och kunnig personal och bra pris!
Tack så jättemycket för din feedback kära kund ❤️
Fantastisk upplevelse: Snabb o effektiv, dunderpris
Tack så jättemycket för din feedback kära kund ❤️
Fantastisk upplevelse: Snabb service, trevlig frisör och schysst pris.
Tack så jättemycket för din feedback kära kund ❤️
Fantastisk upplevelse: Jag har varit hos många barberare runtomkring Linköping, har nog aldrig varit så nöjd som nu. Kunskapen och resultatet var utom dess like. Sätter min kvalitetsstämpel på detta och mina tjänster kommer hamna här på obestämd framtid! Rekommenderas starkt !!
Tack så jättemycket för din feedback kära kund, skönt och läsa sånna ord av dig man kan få motivation av det ❤️
Fantastisk upplevelse: John is very friendly and he gave me a great haircut with a nice price!
Thank you so much for your kind words and I am very happy to read these words you wrote, they mean a lot to me❤️
Fantastisk upplevelse: Riktigt bra ställa att fixa håret på! Rekomenderar starkt till er alla som läser detta :)
Tack så jättemycket för din feedback kära kund ❤️
Fantastisk upplevelse: Nice and cozy place with a friendly and skilled barber John. Great experience and service. Looking forward to the next visit :) On top of it, a very competitive price list. Recommended.
Thank you so much for your kind words and I am very happy to read these words you wrote, they mean a lot to me❤️
Fantastisk upplevelse: Bäst i hela Östergötland
Tack så jättemycket för din feedback kära kund ❤️
Fantastisk upplevelse: Toppen, bra klippning och trevlig personal!
Tack så jättemycket för din feedback kära kund ❤️
Fantastisk upplevelse: Otroligt trevlig kundservice och super bra klippning! Bokade ny tid direkt för att jag var så nöjd. Shoutout till Johns Barbershop ni är riktigt grymma
Tack så jättemycket för din feedback kära kund❤️, skönt och läsa sånna kommentar man kan får motivation av det
Fantastisk upplevelse: Bra service och bra pris
Tack för din feedback kära kund ❤️
Fantastisk upplevelse: Första besöket men absolut inte sista. Grymt pris, grymt resultat och riktigt skön personal. Rekommenderas starkt !!
Tack så jättemycket för din feedback kära kund ❤️skönt och läsa sånna ord av dig
Fantastisk upplevelse: Lyhörda, trevliga och framförallt kunniga på sitt yrke. Blir stammis!
Tack så jättemycket för din feedback kära kund ❤️
Fantastisk upplevelse: John är en riktigt trevlig kille och mycket duktig på sitt jobb:
Tack så jättemycket för din feedback kära kund, skönt och läsa sånna ord av dig ❤️
Fantastisk upplevelse: Nice barbershop, friendly barbers, reasonable price. Quick haircut and was not waiting long. Very happy overall, will definitely be back.
Thank you very much for your kind words and I am very happy to read these words you wrote, they mean a lot to me❤️
Lämna din åsikt om JOHN'S BARBER SHOP:
JOHN'S BARBER SHOP visas i följande listor:
Andra barberare som kan intressera dig
Amigo barbershop
Lägg till ditt företag i vår katalog gratis
Om du har en barberare och vill synas i vår guide, skicka oss din företagsinformation så kan du synas helt gratis.