Groom Capo Parturi
GROOM Capo on Vantaan Tikkurilan sydämessä, osoitteessa Kielotie 4-6, sijaitseva moderni parturi, joka on erikoistunut miesten hiustenleikkauksiin ja partapalveluihin. Meidät tunnetaan ammattitaitoisista partureista ja persoonallisesta palvelusta, joka tekee jokaisesta vierailusta ainutlaatuisen elämyksen.
Tarjoamme kattavan valikoiman palveluita, jotka vaihtelevat perinteisistä hiustenleikkauksista moderniin partamuotoiluun. Jokainen leikkaus sisältää hiustenpesun ja rentouttavan hiuspohjan hieronnan, minkä lisäksi tarjoamme kahvia tai teetä, jotta vierailu olisi mukavampi.
Valikoimassamme on myös laadukkaita miesten tuotteita, kuten BRBR, Pomp&Co., Pusher ja Risu Brand, jotka auttavat ylläpitämään tyyliäsi kotona. Meidän maksutavat ovat käteviä; hyväksymme korttimaksut, MobilePayn sekä ennakkoon ostetut lahjakortit tai sarjakortit.
Ajan voi varata helposti verkossa tai käydä liikkeessä ilman ajanvarausta. Meillä asiakastyytyväisyys on ykkösprioriteetti; jos et ole tyytyväinen tulokseen, korjaamme sen veloituksetta viikon sisällä.
Tervetuloa kokemaan Vantaan paras parturipalvelu GROOM Capoon, jossa tyylit ja työskentelytavat yhdistyvät helposti lähestyttävään ympäristöön!
Aukioloajat
- monday: 9h-20h
- tuesday: 9h-20h
- wednesday: 9h-20h
- thursday: 9h-20h
- friday: 9h-20h
Fotos de Groom Capo Parturi
Groom Capo Parturi: Arvostelut
Negatiivinen kokemus: Olipa harmillinen kokemus. Tulin tänne hyvien arvostelujen vuoksi ja koska oma parturi, jolla olen käynyt vuosikausia, on muuttanut kauemmas. Näytin muutamia kuvia pohjiksi ja totesin, että kuukausi sitten leikattu hius olisi hyvä saada samalla tyylillä samaan mittaan. Yritin aluksi käydä läpi näyttämällä, millä tyylillä parturi on aiemmin hiuksen leikannut. Parturi tuntui suhtautuvan kertomaani inasen ylimalkaisesti - tai ainakin minusta siltä tuntui. Totesi, että on eri tyylejä ja että hän tekee/tekisi erilailla. Lopputuloksena hiukset on leikattu ikään kuin väärään balanssiin. Päänupin ja takaraivon väli on niin lyhyt, että päänupin ”hyppyri” näkyy. Päänuppi näyttää hieman ylöspäin suipolta. Tästä vakituinen parturi on aina sanonut, että pituutta pitää olla riitävästi, että muoto jää piiloon. Päältä hiukset taipuvat taaksepäin ja aiemmin ne ovat kulkeneet harmonisesti. Nyt näyttää kuin olisivat, hieman rumasti sanottuna, kirveellä leikatut. En ymmärrä asiasta sen tarkemmin, mutta ilmeisesti liittyy siihen, miten hius on ”rikottu” leikkauksessa. Totesin, etten ole tyytyväinen. Vastauksena oli pahoittelut ja että en parturin mukaan osannut selittää kunnolla, mitä haluan. Olen suoraan sanottuna pettynyt palveluun ja myös siihen, miten asian jälkihoito hoidettiin. Lisäys aiempaan tekstiin: minuun otettiin pian tämän palautteen jälkeen yhteyttä ja reklamaatio hoidettiin sen jälkeen todella asiallisesti. Kiitokset siitä.
Hei Juha, kiitos palautteestasi.
Pyydän anteeksi, ettei palvelu sujunut konseptimme mukaisesti ja lopputulos ei ollut mieluinen. Tarjoamme sinulle ilmaisen korjauksen tai rahat takaisin.
Laitatko vielä minulle viestiä sähköpostiin korvausta varten?
[email protected]
Fantastinen kokemus: Oli mukava parturi, leikkasi hyvin ja sai vielä kahvinkin samassa. Kokemus oli hyvä ja sain päähieronnan joka oli miellyttävä. Oli koko parturikokemus ei vaik hiusten leikkaus. Kiitos!
Kiitos arvostelusta Onni!
Hienoa, että pidit palvelustamme ja sait komean lopputuloksen. Nähdään taas, tervetuloa :)
Fantastinen kokemus: Suosittelen !
Kiitos arvostelusta Rasmus :)
Nähdään taas GROOMissa, tervetuloa!
Fantastinen kokemus: Inkalta loistavaa työtä!
Kiitos arvostelusta Jonathan! Mahtavaa, että olet tyytyväinen Inkan työhön. Nähdään taas, tervetuloa
Fantastinen kokemus: Oikein hyvää palvelua
Kiitos arvostelusta Hannu!
Mahtavaa, että olet tyytyväinen palveluumme. Nähdään taas, tervetuloa :)
Fantastinen kokemus: Hyvä palvelu ja lähtiessä aina takuu varmasti fleda mintissä Inka✂️
Kiitos arvostelusta Henri! Hienoa, että pidät palvelustamme ja Inkan työnjäljestä. Nähdään taas, tervetuloa :)
Fantastinen kokemus: Vakkari asiakkaana voin sanoa, että tänne kun menee ni siellä tulee käytyä vuosia.
Kiitos arvostelusta Sam :)
Mahtavaa, että olet meidän pitkäaikainen vakkari asiakas. Jatketaan samaan malliin ja nähdään taas pian GROOM parturissa!
Fantastinen kokemus: Palvelu oli todella ystävällistä ,miellyttävää ja ammattitaitoista. Lämmin suositus
Kiitos arvostelusta Marko! Hienoa,että pidit palvelustamme ja suosittelet meitä :) Nähdään taas, tervetuloa!
Fantastinen kokemus: Kävin paikassa (Tikkurila) ensimmäIstä kertaa. Parturina toimi Jenna ja hän on työssään huippuammattilainen. Olen todella tyytyväinen ja käyn varmasti uudestaan.
Kiitos arvostelusta Tommi!
Hienoa, että löysit Jennan ja olet tyytyväinen palveluumme. Nähdään taas, tervetuloa :)
Fantastinen kokemus: Todella ammattitaitoinen ja kerrassaan erinomainen asiakaspalvelu!
Kiitos arvostelusta Patrick!
Mahtavaa, että pidit palvelustamme.
Nähdään taas, tervetuloa :)
Fantastinen kokemus: Siistiä jälkeä ammattitaidolla. Liikkeessä myös upea valikoima muotoilutuotteita klassisiin hiustyyleihin.
Kiitos arvostelusta Mika!
Hienoa, että viihdyit ja lopputulos oli mieluinen. Nähdään taas, tervetuloa :)
Fantastinen kokemus: Ammattitaitoinen ja ystävällinen palvelu
Kiitos arvostelusta Arttu!
Nähdään taas GROOM parturissa, tervetuloa :)
Fantastinen kokemus: Best haircut I ever received in my life. Inka was the best. Taking all my kids here as well. Recommended great hair products as well!
Kiitos arvostelusta Jesse!
Mahtavaa, että viihdyit ja sait hyvän lopputuloksen! Inka best :)
Nähdään taas, tervetuloa!
Fantastinen kokemus: Ammattitaitoinen ja ystävällinen palvelu.
Kiitos arvostelusta Pasi!
Mahtavaa, että olet tyytyväinen palveluumme :)
Nähdään taas, tervetuloa!
Fantastinen kokemus: Täällä ensiluokkaista parturointia. Liiketila on siisti ja viihtyisä. Suosittelen varauksetta.
Kiitos arvostelusta Aki!
Hienoa, että pidät konseptistamme,
Nähdään taas, tervetuloa :)
Fantastinen kokemus: Mukava käynti ja olen erittäin tyytyväinen lopputulokseen
Kiitos arvostelusta Ville!
Nähdään taas GROOMissa, tervetuloa :)
Fantastinen kokemus: Hiusten pesussa varma ja miellyttävän rauhallinen ote. Hiusten leikkaus sujui ammattimaisen sujuvasti mukavan jutustelun ohessa. Suosittelen
Kiitos arvostelusta Roni!
Mahtavaa, että kokemus oli mieluisa.
Nähdään taas, tervetuloa :)
Fantastinen kokemus: First time as a customer and had the seasonal service package Can't remember ever getting as detailed and versatile service for both hair and beard anywhere. Was well worth the price and the results were great. The barber clearly listened to my wishes and was very friendly.
Fantastinen kokemus: Parasta parturipalvelua
Kiitos Mikko! :) Tervetuloa uudestaan!
Fantastinen kokemus: Hyvä työnjälki ja mukava parturi, pienestä myöhästymisestä huolimatta
Kiitos arvostelusta Sami!
Hienoa, että viihdyit :)
Nähdään taas, tervetuloa!
Fantastinen kokemus: Erittäin hyvä palvelu ja lopputulos priimaa. Viihtyisä paikka huollattaa hiukset ja parta
Kiitos arvostelusta Henri!
Hienoa, että pidit palvelustamme ja olet tyytyväinen lopputulokseen
Nähdään taas, tervetuloa!
Fantastinen kokemus: Willie taikoi sekä 9-vuotiaalle että itselleni täydelliset leikkaukset. Ei mitään hutilointia tai kiireen tuntua vaan todella tarkkaan viimeistelty työ ja kaiken kaikkiaan asiallinen meininki
Kiitos arvostelusta Jukka :) Nähdään taas GROOMissa, kun parta tarvitsee seuraavan kerran huoltoa. Tervetuloa!
Fantastinen kokemus: Jenna on todella hyvä parturi. Tekee työnsä ajatuksella ja huolellisesti.
Kiitos arvostelusta Saara!
Mahtavaa, että olet tyytyväinen :)
Jenna rokkaa!
Tervetuloa taas uudestaan.
Fantastinen kokemus: Erittäin mukava ja asiantunteva palvelu. Ei mitään ihan hyvää tulosta vaan loistavaa.
Kiitos arvostelusta Mikko!
Mahtavaa, että viihdyit ja lopputulos oli mieluinen.
Nähdään taas, tervetuloa :)
Fantastinen kokemus: Älyttömän hyvä palvelu ja ystävällisiä ihmisiä! Hinnat ovat vähän korkeemmat kun yleensä mutta tälläisesta palvelusta ja kädenjäljelstä mielellään maksaakin
Kiitos arvostelusta Robin.
Mahtavaa, että viihdyit ja pidit palvelustamme. Nähdään taas, tervetuloa :)
Fantastinen kokemus: Mukava ja siisti paikka, jossa lämmin ja välitön tunnelma.
Kiitos arvostelusta Vesa!
Mahtavaa, että viihdyit.
Nähdään taas, tervetuloa :)
Fantastinen kokemus: Hyvä asiakaspalvelu ja osaava parturikampaaja. Siistit ja viihtyisät tilat.
Kiitos arvostelusta :) Tervetuloa uudestaan parturiin !
Fantastinen kokemus: Sitä saa mitä tilaa! Saavuin vastaanotolle risuparran kera ja poistuin juuri sellaisen muotoilun kanssa kuin olin omassa mielessäni kuvitellut.
Kiitos arvostelusta Jugi!
Nähdään taas GROOMissa, tervetuloa :)
Fantastinen kokemus: 1. Kerta käytin GROOM palvelua ja erittäin vakuuttavaa ja ystävällistä palvelua. Hiusten leikkaus onnistui juuri toivotulla tavalla
Kiitos arvostelusta Jarmo.
Mahtavaa, että pidit palvelustamme ja sait toivomasi lopputuloksen.
Nähdään taas, tervetuloa :)
Fantastinen kokemus: Asiantunteva ja hyvin ystävällinen henkilökunta.
Kiitos arvostelusta Munkkipossu :) Nähdään taas GROOMissa, tervetuloa!
Fantastinen kokemus: Oikein hyvää palvelua ja ammattitaidolla.
Kiitos arvostelusta Mikko!
Hienoa, että olet tyytyväinen :)
Nähdään taas, tervetuloa!
Positiivinen kokemus: Kiitos kiva palvelu
Kiitos :) Nähdään taas !
Fantastinen kokemus: Loistavaa palvelua jälleen. Vakipaikka, olen saanut meidän juniorinkin käyttämään palvelua. Pyytää ensisijaisesti Anzelaa, koska leikkaa just oikein ja osaa tehdä kuvioita Ja hyvä taso jatkuu ja jatkuu. Taas ja taas ja taas Loistava palvelu jatkuu. Tarvikkeet samalla. Nyt oli eri leikkaaja,hyvin onnistunut käynti tämäkin. Taas hyvä.
Kiitos Hatereddi!
Fantastinen kokemus: Hyvää palvelua ja osaavat hommansa.
Kiitos arvostelusta Johan!
Hienoa, että olet tyytyväinen palveluumme. Nähdään taas, tervetuloa :)
Fantastinen kokemus: Olin positiivisen yllättynyt saamastani hoidosta (Vuosihuolto). Suosittelen lämpimästi kokeilemaan. Olen varma että tulen ottamaan tämän paketin uudelleen, vaikka aluksi hinta tuntui isohkolta, mutta ei tuntunut enää hoidon jälkeen
Kiitos arvostelusta Seppo.
Hienoa, että olet tyytyväinen vuosihuolto palveluun :)
Nähdään taas, tervetuloa!
Fantastinen kokemus: Kävin jo toisen kerran Tiksin Groomissa. Yhtä hyvä palvelu kuin edellisellä kerralla. Kerrottiin jokainen vaihe etukäteen, samoin esiteltiin hiustenhoitotuotteet. Hyvä taustamusa! Suosittelen!
Kiitos arvostelusta Pekka.
Mahtavaa, että viihdyit :)
Nähdään taas, tervetuloa!
Fantastinen kokemus: My man Omar is the legend ⭐️⭐️
Kiitos arvostelusta
Nähdään taas GROOMissa, tervetuloa!
Fantastinen kokemus: Yksi parhaista, palvelu tehdään joka kerta tarkkaan ja huolella
Kiitos arvostelusta Santeri :)
Mahtavaa, että pidät palvelustamme. Nähdään taas, tervetuloa !
Fantastinen kokemus: Asiallinen mesta
Kiitos arvostelusta Niko!
Mahtavaa, että diggaat :)
Nähdään taas, tervetuloa!
Fantastinen kokemus: Erinomainen hiusten leikkuu ja mainio henkilökunta. 5/5
Kiitos arvostelusta Anton :)
Hienoa, että lopputulos oli mieluinen ja viihdyit.
Nähdään taas, tervetuloa!
Fantastinen kokemus: Huippupalvelu, kuten aina ennenkin
Kiitos arvostelusta Esa!
Nähdään taas GROOMissa, tervetuloa :)
Fantastinen kokemus: Hyvä palvelu, mukava henkilökunta!
Kiitos arvostelusta Janne :)
Nähdään taas GROOMissa, tervetuloa!
Fantastinen kokemus: Aina hyvä palvelu ,suosittelen lämpimästi *****
Kiitos Ari Tervetuloa taas uudestaan parturiin!
Fantastinen kokemus: Groom Capo Tikkurilassa ja Marian vakiasiakkaana jo pitkään. Marian ammattitaito yhdistettynä timanttiseen huumoriin ja läsnäoloon saa aina lähtemään hymyssäsuin paikalta.
Kiitos arvostelusta Toni!
Mahtavaa, että olet käynyt Marialla pitkään ja olet tyytyväinen ammattitaitoiseen palveluun.
Maria on best!
Tervetuloa taas ensikerralla :)
Fantastinen kokemus: Ystävällistä ja hyvää palvelua.
Kiitos arvostelusta Jouni!
Hieno, että olet tyytyväinen palveluumme. Nähdään taas, tervetuloa :)
Fantastinen kokemus: Aina kohteliasta ja ammattitaitoista palvelua
Kiitos arvostelusta Aleksi :)
Nähdään taas GROOMissa, tervetuloa!
Positiivinen kokemus: Kivoja kuvia ja hyvä lopputulos. Mutta leikkaaminen sattui aika paljon.
Kiitos arvostelusta Otso!
Hienoa, että olet tyytyväinen lopputulokseen :)
Pahoittelut, että leikkaustekniikassa on ollut jokin poikkeavuus. Haluamme antaa sinulle tästä korvauksen.
Laita viestiä asiasta [email protected]
Fantastinen kokemus: Paikka on kiva, työnjälki priimaa ja parturin kanssa oli kiva rupatella.
Kiitos arvostelusta Janne!
Mahtavaa, että viihdyit ja sait hyvän hiustenleikkauksen
Nähdään taas, tervetuloa :)
Fantastinen kokemus: Hieno palvelu ja ammattimainen leikkau
Kiitos arvostelusta Jari!
Hienoa, että pidit palvelustamme ja lopputuloksesta.
Nähdään taas, tervetuloa :)
Fantastinen kokemus: Erinomainen palvelu, kokemus ja lopputulos. Loistavaa kommunikointia koko prosessin ajan ja lopputulos oli parempi kun osasin edes kuvitella.
Kiitos arvostelusta Eddie!
Mahtavaa, että olet tyytyväinen palveluun sekä lopputulokseen :)
Nähdään taas, tervetuloa!
Fantastinen kokemus: Oikein onnistunut hiustenleikkaus. Hyvä palvelu. Joustava ajanvaraus.
Kiitos arvostelusta Tomi :)
Mahtavaa, että olet tyytyväinen palveluumme ja lopputulos oli mieluinen. Nähdään taas, tervetuloa :)
Fantastinen kokemus: Hieno paikka, ammattilainen palvelu, hyvä musiikki, tyylikäs sisustus, mukava henkilökunta
Kiitos arvostelusta Teo!
Mahtavaa, että pidit liikkeestämme ja palvelustamme.
Nähdään taas, tervetuloa :)
Fantastinen kokemus: Hyvää jälkeä tuli jälleen Kiitos.
Kiitos arvostelusta Petri!
Mukavaa, että olet tyytyväinen :)
Nähdään taas, Tervetuloa!
Fantastinen kokemus: Hieno paikka, ystävällinen ja osaava henkilökunta, todella tyytyväinen ja erikoskiitos Marialle
Kiitos arvostelusta Max!
Mukava kuulla, että olet tyytyväinen palveluumme, sekä erityisesti Marian työhön. Tervetuloa taas, nähdään GROOMissa :)
Fantastinen kokemus: This place is very friendly and bring their best hair game.
Kiitos arvostelusta Timo!
Hienoa, että olet tyytyväinen palveluumme :)
Nähdään taas GROOMissa, tervetuloa!
Fantastinen kokemus: Excellent result and very friendly service!
Kiitos arvostelusta Sami!
Nähdään taas GROOMissa, tervetuloa :)
Fantastinen kokemus: Ensimmäinen kerta kun kävimme poikani kanssa kyseisessä paikassa. Jenna on kyllä ammattitaitoinen. Pojalta täysi kymppi hänelle! :)
Kiitos arvostelusta Carita :) Mahtavaa, että olitte tyytyväisiä palveluun ja Jennan ammattitaitoon. Nähdään taas, tervetuloa!
Fantastinen kokemus: Hieno kokemus. Ammattitaitoinen parturi otti hienosti asiakkaan toiveet huomioon.
Kiitos arvostelusta Petri! Hienoa, että kokemus oli hyvä ja sait toivomasi mukaisen lopputuloksen.
Nähdään taas, tervetuloa :)
Fantastinen kokemus: Loistava palvelu ja leikkaus, ei huonoja käyntejä kertaakaan.
Kiitos arvostelusta Marco!
Hienoa, että olet tyytyväinen palveluumme :)
Nähdään taas, tervetuloa!
Fantastinen kokemus: Ystävällinen palvelu myös liikuntarajoitteiselle, kiitos!
Kiitos arvostelusta Markku!
Hienoa, että pidit palvelustamme :)
Nähdään taas, Tervetuloa!
Fantastinen kokemus: Mahtavaa palvelu!! Suosittelen
Fantastinen kokemus: Pari kertaa käynyt ja tyytyväinen ollut
Kiitos arvostelusta Juha-Pekka!
Hienoa, että olet tyytyväinen palveluumme :) Nähdään taas, tervetuloa!
Fantastinen kokemus: Viihtyisä paikka, rento meininki, hyvä palvelu
Kiitos arvostelusta J. Raims! Mukavaa, että viihdyit ja tervetuloa uudestaan :)
Fantastinen kokemus: Hyvin ammattitaitoinen ja mukava henkilökunta. Erittäin miellyttävä kokemus kaiken kaikkiaan. Edit: Tästä kehkeytyi itselle ehdoton vakiopaikka! Palvelu sen kuin vain paranee kerta kerralta :) Sain myös muutaman kaverin koukuttumaan tähän paikkaan.
Kiitos Samwise Nähdään taas GROOMissa, tervetuloa!
Fantastinen kokemus: Hyvää ja ammattitaitoista palvelua.
Kiitos arvostelusta Petri!
Hienoa, että olet tyytyväinen palveluumme. Nähdään taas GROOMissa :)
Fantastinen kokemus: Annika on huippu leikkaamaan myös haastavempia malleja.
Kiitos arvostelusta Joonas ja mukavaa kuulla, että olet tyytyväinen
Annika on huippu!
Fantastinen kokemus: Hyvää jälkeä ja nopeasti, sekä mukava jutustelutuokio.
Kiitos arvostelusta Mikko!
Mukavaa, että viihdyit ja lopputulos oli mieluinen.
Nähdään taas ensikerralla, Tervetuloa :)
Positiivinen kokemus: Asiallinen paikka
Kiitos arvostelusta Johannes pastori! Nähdään taas GROOMissa, tervetuloa :)
Fantastinen kokemus: Ensimmäinen kerta ja paras leikkaus elämäni aikana. Parturi ei puhunut suomea hyvin, mutta sillä ei ollut merkitystä kun kädentaito on noin hyvä.
Kiitos arvostelusta Niko!
Hienoa, että olet tyytyväinen :)
Nähdään taas eniskerralla, tervetuloa!
Fantastinen kokemus: Sain mitä tilasin
Kiitos arvostelusta Mika !
Tervetuloa taas parturiin :)
Fantastinen kokemus: Всем советую, работают профессионалы
Kiitos arvostelusta Victoria :)
Positiivinen kokemus: Ihan jees viikset ja parta tuli kondikseen!
Kiitos arvostelusta Jaakko :)
Mukavaa, että pidit palvelustamme ja sait viikset sekä parran siistiksi.
Nähdään taas GROOMissa, tervetuloa !
Fantastinen kokemus: Upeaa jälkeä, kuten aina. Capon tiimi ja parturoija, kuka sattuukaan kohdalle, luovat aina lämpimän tunnelman ja omaan persoonaan sopivan tyylin. Jennalle erityiskiitos! Parturiin kipin kapin muutkin.
Kiitos arvostelusta Perttu !
Mukava kuulla, että olet ollut tyytyväinen palveluun ja työnjälkeen :)
Mahtavaa, että olet asiakkaamme ja nähdään taas pian GROOMissa, tervetuloa !
Fantastinen kokemus: Huippu parturi Jenna
Kiitos arvostelusta Jyrki.
Juu kyllä Jenna on huippu parturi :)
Nähdään taas GROOMissa Jennan tai muiden huippu GROOMilaisten penkissä. Tervetuloa !
Fantastinen kokemus: Täyden palvelun talo. Oikein hyvin sietää maksaa hyvästä palvelusta ja laadukkaasta hiustenleikkuusta. Taatusti menen uudestaan!
Mukava kuulla, kiitos arvostelusta Urho :)
Ensikertaan, tervetuloa !
Fantastinen kokemus: My favourite in Eastern Vantaa
Kiitos arvostelusta Jesse :) Nähdään taas GROOMissa, tervetuloa!
Fantastinen kokemus: Hyvä palvelu ja ammattitaitoiset parturit.
Kiitos arvostelusta Akseli :) Nähdään taas GROOMissa, tervetuloa!
Positiivinen kokemus: Hyvin leikkaa ja iha hyvä fiilis
Kiitos arvostelusta Jesse :) Nähdään taas GROOMissa, tervetuloa!
Fantastinen kokemus: Good work and friendly service
Kiitos arvostelusta Jukka-Pekka :)
Nähdään taas GROOMissa, tervetuloa!
Fantastinen kokemus: Nice cuts and friendly atmosphere!
Thank you Otso :) Welcome again!
Fantastinen kokemus: Loistava palvelu ja viihtyisä sisusta. Sijainti tosin voisi olla hieman keskeisempi.
Kiitos arvostelusta Jari. Mukavaa, että pidit palvelustamme. Nähdään taas GROOMissa, tervetuloa!
Fantastinen kokemus: Hyvä palvelu ja erittäin osaava henkilökunta.
Kiitos arvostelusta Jarno. Nähdään taas GROOMissa, tervetuloa :)
Fantastinen kokemus: Kävimme tänään ensi kertaa Jumbon pisteessä. Kummankin nuoren miehen leikkaus oli erittäin onnistunut ja arviot nuorten suusta erittäin kehuvat.
Hei Helena
GROOM Vantaa sijaitsee Tikkurilassa osoitteessa Kielotie 4-6.
Tervetuloa liikkeeseemme ensikerralla jos liikutte lähellä. Jumbossa meillä ei ole liikettä tällä hetkellä.
Hyvää kesänjatkoa ja nähdään GROOMissa
Fantastinen kokemus: Hyvä parturiliike, asiantuntevaa parran ja hiusten käsittelyä ja hyvä asiakaspalvelu.
Kiitos arvosteusta Juha-Jarmo :) Nähdään taas GROOMissa, tervetuloa !
Fantastinen kokemus: Friendly staff, excellent service every time. Good atmosphere. Nothing to complain about the prices either.
Thank you for the positive feedback. Our main goal is to keep our customers satisfied and quality of service high, see you next time at GROOM
Fantastinen kokemus: Kova mesta! Ekaa kertaa kävin eilen ja jatkossakin tänne! Rock!
Kiitos :) Tervetuloa uudestaan !
Fantastinen kokemus: osaavat leikata hiukset hyvin suosittelen
Kiitos Matti!
Fantastinen kokemus: Mahtava paikka mahtavalla henkilökunnalla
Kiitos Jani!
Fantastinen kokemus: Perfect. Perfect. Perfect )
Thanks Dmitry :)
Fantastinen kokemus: Loistava hiustenleikkuu. Groomin henkilökunta todellakin osaa hommansa.
Kiitos Enbubu!
Negatiivinen kokemus: SIITÄ ON JO JONKINVERRAN AIKAA KUN KÄVIN GROOMISSA OLI PIRTSAKKA TYTTÖ HOMMISSA KATSOI SILMIIN JA TULI SIIHEN JOHTOPÄÄTÖKSEEN ETTÄ NUO HIUKSET PITÄÄ SAADA PIRISTYSTÄ JA HERRAN PARTA PISTETÄÄN AMERIIKKALAISITTAIN VIIMOSEN PÄÄLLE KIVA HOMMA KU SAMALLA SAA KATTELLA KAPONEN ALIA JA MUITA PIKKU ROSVOJA
Kiitos :) Tervetuloa parturiin uudestaan.
Positiivinen kokemus: Amerikkalainen parranajo erittäin hyvä
Kiitos Tommi!
Positiivinen kokemus: Loved it
Thanks Antti!
Positiivinen kokemus: Barber for men. Recommendable.
Thanks Kari!
Jätä mielipiteesi kohteesta Groom Capo Parturi:
Groom Capo Parturi näkyy seuraavissa listoissa:
Muita partureita, jotka saattavat kiinnostaa sinua
Touch Salon Hair & Beauty Martinlaakso
Fade Zone
Lisää yrityksesi hakemistoomme ilmaiseksi
Jos sinulla on parturi ja haluat näkyä oppaassamme, lähetä meille yrityksesi tiedot, niin voit näkyä täysin ilmaiseksi.