GROOM Parturit
GROOM Parturit Hämeenlinna on täydellinen paikka miehille, jotka arvostavat korkealaatuista parturipalvelua keskellä kaupunkia. Sijaitsemme Sibeliuksenkadulla, torin läheisyydessä, mikä tekee meille saapumisesta vaivatonta. Tarjoamme laajan valikoiman parturipalveluja, kuten hiustenleikkauksista parranmuotoiluun ja parranajoa. Kahvi tai tee kuuluu jokaisen palvelun hintaan, ja hiustenleikkauksiin sisältyy aina myös rentouttava hiuspohjan hieronta.
Valikoimastamme löydät ensiluokkaisia miesten hiustuotteita, kuten BRBR, Pomp&Co., Pusher ja Risu Brand. Toivotamme sinut tervetulleeksi myös pelkästään tuoteostoksille! Maksuvälineinä hyväksymme debit/credit-kortit, MobilePayn sekä ennakkoon ostetut sarja- tai lahjakortit. Varaa aikasi helposti verkosta tai tule ilman varausta. Meille on tärkeää, että jokainen asiakas voi nauttia paikan rennosta tunnelmasta ja saada ensiluokkaista palvelua.
Tervetuloa kokemaan GROOMin tarjoama ainutlaatuinen parturihetki!
Aukioloajat
- monday: 9h-20h
- tuesday: 9h-20h
- wednesday: 9h-20h
- thursday: 9h-20h
- friday: 9h-20h
- saturday: 10h-17h
Fotos de GROOM Parturit
GROOM Parturit: Arvostelut
Fantastinen kokemus: Tarkkaa työtä, hyvä buugi ja täykky lopputulos
Kiitos Heli!
Fantastinen kokemus: Sitä saa mitä tilaa eli kaikinpuolin onnistunut lopputulos, asiansa osaava parturi ja miellyttävä palvelu! Kiitos Saara R.!
Kiitos Marko! Mukava kuulla, että olet ollut tyytyväinen saamaasi palveluun.
Fantastinen kokemus: Luottoparturi. Saralla pääsääntöisesti käynyt ja aina saa lähteä hymy korvissa. Palvelu ystävällistä ja työn laatu aina priimaa.
Kiitos Kari! Hienoa kuulla, että olet palveluumme tyytyväinen!
Fantastinen kokemus: Oli 1. Kerta, mutta varmasti viimeinen
Kiitos Mika!
Fantastinen kokemus: Loistavaa palvelua.
Kiitos Jukka!
Fantastinen kokemus: Todella hyvä parturi Hämeenlinnassa. Hyvä palvelu ja ajanvaraus järjestelmä. Taas kerran todella hyvää palvelua, ei tulisi mieleenkään vaihtaa toiseen parturiin.Sara on paras.
Kiitos Markku!
Fantastinen kokemus: Aina hyvää työtä.
Kiitos Hannu!
Fantastinen kokemus: Täyden kympin palvelua.
Kiitos Riku!
Fantastinen kokemus: Tietävät mitä tekevät!
Kiitos Santeri!
Fantastinen kokemus: Aina ammattitaitoista palvelua.
Kiitos Roni!
Fantastinen kokemus: Oikein miellyttävä ja asiantunteva palvelu.
Kiitos Jukka! Kiva kuulla että olet ollut tyytyväinen saamaasi palveluun!
Fantastinen kokemus: Aina ollut erinomaista palvelua. Ripeää, mukavaa ja siistiä jälkeä. Jokaisen parturin kanssa ollut helppo keskustella, ja parturi aika on mennyt nopeasti. Mainio paikka!
Kiitos Anssi! Kiva kuulla, että käyntisi meillä ovat olleet onnistuneita.
Fantastinen kokemus: Ykkösvalinta, jos parta täytyy saada minttiin. Paruripalveluista en osaa sanoa kun omalta osalta sisäkumi paistaa siihen malliin, että parturissa olen käynyt viimeksi parikyt vuotta sitten. Osaava ja leppoisa henkilökunta.
Kiitos Miika! Kiva kuulla, että olet ollut tyytyväinen palveluumme.
Fantastinen kokemus: Huippuhyvä palvelu jälleen kerran
Kiitos Jouko!
Fantastinen kokemus: Taas superhyvä palvelu, ja ajanvaraus onnistui puolen tunnin päähän.
Kiitos Mikko!
Fantastinen kokemus: Hyvä ja asiallinen palveluja musiikki genre hyvä
Kiitos Mike!
Fantastinen kokemus: Loistavaa palvelua!
Kiitos Jasperi!
Fantastinen kokemus: Loistava palvelu, todella toivottu lopputulos, tiukan päivän piristys:-) Kiitos Sara!
Kiitos Janne!
Fantastinen kokemus: ERITTÄIN hyvä asiakaspalvelu ja kokemukseni on ollut aina tosi mukava ja hiukset aina näyttäny hyvältä!
Kiitos William! Hienoa kuulla, että olet ollut palveluumme tyytyväinen.
Fantastinen kokemus: Saaran penkissä ei ole tarvinnut pettyä
Kiitos Timo!
Fantastinen kokemus: Hyvä ja luotettava palvelu.
Kiitos Luukas!
Fantastinen kokemus: Tulen uudestaan
Kiitos Tatu! Tervetuloa!
Fantastinen kokemus: Erittäin ammattitaitoiset parturit aina ollut tyytyväinen lopputulokseen
Kiitos Teemu!
Fantastinen kokemus: Erinomainen palvelu ja mukava henkilökunta.
Kiitos Matti! Kiva kuulla, että olet ollut palveluumme tyytyväinen!
Fantastinen kokemus: Huippu palvelua. Suosittelen
Kiitos Hannu!
Fantastinen kokemus: Palvelu oli ammattitaitoinen ja ystävällinen
Kiitos! Kiva kuulla, että olet ollut palveluumme tyytyväinen.
Positiivinen kokemus: Viihtyisä paikka ja todella mukava ja ammattitaitoinen henkilökunta.
Kiitos Ari!
Fantastinen kokemus: Vahva suositus! On tullut jo tavaksi käydä täällä.
Kiitos Juha!
Fantastinen kokemus: Tarkka ja huoliteltu leikkausjälki.
Kiitos Kurt!
Fantastinen kokemus: Retee meininki ja joka kerta hyvä lopputulos
Kiitos Timo!
Fantastinen kokemus: Pojan hiustenleikkuu, sai mitä halusi, ollaan tyytyväisiä
Kiitos Anna! Mukava kuulla, että olitte palveluumme tyytyväisiä.
Fantastinen kokemus: Ammattitaitoinen ja palvelualtis henkilökunta, mahtaa fiilis ja hyvä musa. Kokemuksen arvoinen paikka, iso suositus!
Kiitos!
Fantastinen kokemus: Aina erinomainen palvelu ja ammattitaito. Kaikki osaavat hommansa.
Kiitos kovasti Jouni!
Fantastinen kokemus: Aina laatua Kiitos Helmi
Kiitos Matti!
Fantastinen kokemus: Aina yhtä mukava käydä ja koskaan ei ole tarvinnut pettyä.
Kiitos Antti!
Fantastinen kokemus: Oli mukava leikkaaja ja kuunteli toiveet. Hiuksista tuli semmoiset kuin halusinkin.
Kiitos Pekka!
Fantastinen kokemus: Hämeenlinna GROOM , hienosti hoitui parturikäynti ja tyytyväinen asiakas sieltä lähti "kesäsiilillä". Koneajo / Sara operoi
Kiitos Vesa! Kiva kuulla, että käyntisi meillä oli onnistunut!
Fantastinen kokemus: Mahtava palvelu . Käyn ainoastaan täälä.
Kiitos paljon!
Fantastinen kokemus: Aivan ensiluokkaista ja asiakaslähtöistä palvelua niin kuin joka kerta! Ja jälki on loistavaa!
Kiitos Toni! Kiva kuulla, että olet ollut palveluumme tyytyväinen!
Fantastinen kokemus: Käyn joka kuukausi. Mahtavaa palvelua, ja joka kerta hyvin leikatut hiukset. Hieman tyyriimpi kuin muut paikat mutta aina saa olla tyytyväinen!
Kiitos Henri!
Fantastinen kokemus: Hyvä Saara.
Kiitos Jukka!
Fantastinen kokemus: PartaParturi Helmi on aivan Super. Helmi osasi ammattihenkilönä lukea lähes ajatuksiani parran ja viiksien trimmauksesta ja lopputulos oli erinomainen. Suosittelen Helmiä ja Groomia.
Kiitos Veli-Matti! Hienoa kuulla, että käyntisi meillä oli onnistunut!
Fantastinen kokemus: Helmi osasi loistavasti käsitellä pitkähkön partani ja työnjälki 10+
Kiitos Niko! Kiva kuulla, että käyntisi meillä oli onnistunut!
Fantastinen kokemus: Oli aivan loistavaa palvelua
Kiitos Sami! Hienoa kuulla, että olit palveluumme tyytyväinen.
Fantastinen kokemus: Oikein hyvää palvelua ja leikkuu jälki erinomainen.
Kiitos Kalle! Mukava kuulla, että käyntisi meillä on ollut onnistunut!
Fantastinen kokemus: Tosi hyvä ja ystävällinen palvelu
Kiitos Michael!
Fantastinen kokemus: Parran sekä hiusten trimmaus onnistui loistavasti. Hyvä palvelu sekä ammattitaito.
Kiitos kovasti Aku!
Fantastinen kokemus: Huippuammattilainen Saara palveli. Kympin kokemus ja lopputulos
Kiitos Sami!
Fantastinen kokemus: Hyvää ja laadukasta palvelua ja mukava henkilökunta
Kiitos Mikael!
Fantastinen kokemus: Partaa on käynyt täällä siistimässä jo pidemmän aikaa ja aina on jälki erinomaista. Henkilökunta on ihan hemmetin mukavaa porukkaa. Ehdottomat suosittelut!
Kiitos kovasti Markku!
Fantastinen kokemus: Nauti sienistä Amsterdamissa, Sanna.
Kiitos arvostelustasi Mika
Fantastinen kokemus: Mukava henkilökunta ja todella siisti lopputulos, suosittelen!
Kiitos Toni!
Fantastinen kokemus: Hyvä ja mukava palvelu. Hyvää jälkeä tekevät.
Kiitos Ossi!
Positiivinen kokemus: Hyvä asiakaskokemus kuten aina ennenkin.
Kiitos Juha!
Fantastinen kokemus: Saralle iso kiitos erittäin ammattitaitoisesta duunista! Tulen käymään uudestaankin.
Kiitos!
Fantastinen kokemus: I have tried a few shops and have found GROOM to be the most suitable for my style and professional overall, compared to other Hampton’s hairdressers. Taika has been my choice and I am very happy with the result. Recently (May 2023) I have also gotten a haircut from Sara and it is one of the best haircuts I have ever had. Looking forward to the next haircut there already! Edit July 2023: I have now tried also the services of facelift and scalp massage and they are literally worth the price. New favourite barber: Helmi. I am grateful I can find a place like this in Hml.
Thank you Panos!
Fantastinen kokemus: Hyvä ja erittäin ammattitaitoinen palvelu. Suosittelen!
Kiitos Kati!
Fantastinen kokemus: Hyvä palvelu ja ystävällinen henkilökunta.
Kiitos Henri!
Fantastinen kokemus: Hyvä leikkaus ja miellyttävä ilmapiiri.
Kiitos Niilo! Mukava kuulla, että olit kokemukseesi tyytyväinen!
Fantastinen kokemus: Loistava palvelu ja erinomainen lopputulos!
Kiitos Joni! Kiva kuulla, että olet ollut palveluumme tyytyväinen!
Fantastinen kokemus: Todella hyvä työnjälki ja harjoittelija joka hiukseni leikkasi sai todella asiantuntevaa ohjausta. Ehdottomasti suosittelen hyödyntämään lähes ilmaisen opiskelijatyön.
Kiitos kovasti Late! Kiva kuulla, että olit tyytyväinen saamaasi palveluun!
Fantastinen kokemus: Taika on paras parturi! Toivottavasti hän ei ikinä lähde tästä liikkeestä
:D Hienoa, että käyntisi meillä oli näinkin onnistunut!
Fantastinen kokemus: The bezt barber shop in Hampton
Thank you!
Fantastinen kokemus: Aina hyvä palvelu oli kuka tahansa parturi puikoissa
Kiitos Eija!
Fantastinen kokemus: Laadukasta palvelua!
Kiitos Johannes! Mukava kuulla, että olet ollut palveluumme tyytyväinen!
Fantastinen kokemus: Paras parturi Hämeenlinnassa.
Kiitos Kimmo!
Fantastinen kokemus: Olin ensimmäinen kerta ks. paikassa. Sara oli todella mukava ja osasi huomioida asiakkaan todella mukavasti ja ennen kaikkea työnjälki erinomainen:) Seuraava kerta on jo varattu!
Kiva kuulla, että käyntisi meillä oli onnistunut! Kiitos Ari!
Fantastinen kokemus:
Kiitos Joni!
Fantastinen kokemus: sanna puhuu Suomea tosi hyvin
Kiitos Michael!
Fantastinen kokemus: Mukava ja ammattitaitoinen henkilökunta. Hyvät musat!
Kiitos kovasti!
Fantastinen kokemus: Parasta palvelua, parhaassa paikassa
Kiitos Jani!
Fantastinen kokemus: Erittäin hyvä. Näiden karvatuppiin erikoistuneiden artesaanien ainoa heikkous on kryptoniitti. Asioituani täällä olen onnistunut kaikessa, sattumaako?
:D kiitos paljon!
Fantastinen kokemus: Erinomainen parturi! Tuun varmasti toistekin.
Kiitos Samuli!
Fantastinen kokemus: Nopeasti ajanvarauksella ja aikoja myös iltaisin. Huippu asiakaspalvelu ja työnjälki.
Kiitos Kari!
Fantastinen kokemus: Mukava ja ystävällinen palvelu, ehdottomasti suosittelen.
Kiitos Lauri!
Fantastinen kokemus: Hämeenlinnan paras parturi miehille. :)
Kiitoksia Jerko!
Fantastinen kokemus: Edullinen hintataso ja siisti lopputulos hiustenleikkuussa. Persoonaallinen sisustus.
Kiitos Ilpo!
Fantastinen kokemus: Aivan mahtava. Ammattitaitoinen ja ystävällinen palvelu. Viihtyisä ja kivasti sisustettu paikka. Tästä tuli mun vakiopaikka :)
Kiitos Jukka-Pekka! :)
Fantastinen kokemus: Kävin eilen tässä paikassa. Ja voin todeta että nyt sain hyvää palvelua ja semmosen tukan kun myös halusin! Aivan siisti paikka vielä Mukava henkilökunta. Alle 10v kukaa ei ole osannu leikata mun hiuksia hyvin niin kun olen halunnu. Nyt sain sitä mitä tulin hakemaan. Hinta-laatusuhde kohdillaan Iso kiitos vielä kerran. Tästä tuli mun vakio paikka! Voin suosia lämpimästi paikkaa muille
Kiitos kivasta palautteesta! :)
Fantastinen kokemus: Lepposa mesta, sai kahvit leikkauksen ohessa
Kiitos Ismo!
Fantastinen kokemus: Kiitos hyvästä leikkauksesta ja mukavasta rupattelutuokiosta. Oli oikein miellyttävä kokemus
Kiitos Aki! Tervetuloa uudelleen. :)
Fantastinen kokemus: Hyvä ja osaava paikka, hyvä palvelu
Kiitos Kai!
Fantastinen kokemus: On 5/5
Kiitos Antti!
Positiivinen kokemus: Hyvä palvelu, jutustelua. Kiva paikka.
Kiitos Urpo!
Fantastinen kokemus: Hyvä palvevelu ja henkilö kunta.
Kiitos Samuel!
Fantastinen kokemus: Parrakkaan miehen ykköspaikka!
Kiitos Marko!
Positiivinen kokemus: Hyvä parturi ja aika löytyy yleensä nopeasti
Kiitos Aku!
Negatiivinen kokemus: Helkkarin kallista parturointia
Kiitos arvostelustasi Mika! Oliko käyntisi muuten meillä onnistunut? Voit olla yhteydessä meihin laittamalla sähköpostia helmi@groom.fi
Fantastinen kokemus: Ollilta sa aina hyvää ja ammattitaitoista palvelua.
Kiitos Jouni! Mukava kuulla että olet ollut tyytyväinen saamaasi palveluun :)
Fantastinen kokemus: Erittäin hyvä lopputulos sekä viihtyisä sisältä.
Kiitos Ville! Mukava kuulla että tykkäsit :)
Positiivinen kokemus: Ihana parturi sai kuin saikin 7v pitkätukkapojan tukkaa tasoitettua. Ekaa kertaa parturissa ja tänne tulee toistekin
Kiitos Anu :)
Positiivinen kokemus: Toimi niinkuin pitikin.
Kiitos Henry!
Jätä mielipiteesi kohteesta GROOM Parturit:
GROOM Parturit näkyy seuraavissa listoissa:
Muita partureita, jotka saattavat kiinnostaa sinua
Torin parturi Hämeenlinna
Kampaamo-Myymälä Clips Goodman
Lisää yrityksesi hakemistoomme ilmaiseksi
Jos sinulla on parturi ja haluat näkyä oppaassamme, lähetä meille yrityksesi tiedot, niin voit näkyä täysin ilmaiseksi.